Bestillinger

At handle hos os er nemt! Her finder du al den information, du har brug for om, hvordan bestillinger fungerer. Hvis du har nogle spørgsmål eller har brug for hjælp under købet, er vores kundeservice her for at hjælpe dig.

Sådan handler du

Du skal bruge både e-mailadresse og MitID for at handle hos os.

Når du har fundet det/de produkter, du ønsker at købe, skal du vælge størrelse, hvis det er nødvendigt, og derefter trykke på "Læg i indkøbskurv"". Du kan derefter vælge at fortsætte med at handle eller gå til kassen.

Øverst til højre på siden finder du din indkøbskurv som viser antallet af produkter du har tilføjet og klikker du på kurven vil du også se totalen af din ordre.

Når du er færdig, går du til kassen, hvor du indtaster dine kundeoplysninger, vælger den ønskede betalingsmetode via Klarna og gennemfører din ordre, og bekræfter dit køb med MitID.

Når du har gennemført dit køb, sendes der straks en ordrebekræftelse til din angivne e-mailadresse.

Nej. Du behøver ikke at registrere dig for at kunne afgive en ordre hos os.

Mobilnummer er påkrævet for at du kan modtage en sms-besked, når din ordre er nået frem til dit lokale afhentningssted.

Hvis et produkt har status "Bestillingsvare", er det ikke på vores lager, men bestilles hjem fra en af ​​vores leverandører umiddelbart efter du har foretaget dit køb. Bestilte varer sendes fra os indenfor 2-5 hverdage.

Nej, et produkt er ikke reserveret, når det kun er lagt i indkøbskurven eller er i kassen.

Det er ikke muligt at reservere et produkt på hjemmesiden.

Kontakt gerne vores kundeservice for yderligere information om det ønskede produkt.

Nej, desværre ikke. Men kontakt vores kundeservice, så kan vi hjælpe dig med mere information.

Vi kan ikke afgive ordren for dig, men vi kan guide dig igennem købet. Kontakt vores kundeservice for at få hjælp.

Vi har desværre ikke vores sortiment i nogen fysiske butikker, vi sælger via vores netbutik.

Nej, du kan desværre ikke handle som virksomhed hos os.

Bestilling - om din ordre

Først og fremmest skal du kontrollere, at du har udfyldt alle oplysninger korrekt ved bestilling. Andre årsager til, at en ordre ikke kan gennemføres, kan være:

- En midlertidig fejl i betalingsprocessen
- Enhver rabatkode er ugyldig
- Driftsforstyrrelse på internettet

Når du har kontrolleret punkterne nævnt ovenfor, prøv igen. Du kan også prøve at afgive ordren via en anden enhed, såsom en computer, mobiltelefon osv. Hvis problemet fortsætter, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Ja, du kan indtaste en anden leveringsadresse, før du gennemfører ordren, under no. 4 ved kassen.

Først er der "Dine oplysninger" og under næste del "Levering" har du mulighed for at justere leveringsadressen ved at klikke på "Skift" øverst til højre i boksen.

Nej, det er desværre ikke muligt at foretage ændringer, tilføjelser eller annullere ordren efter den er gennemført, da behandlingen i vores automatiske systemer starter med det samme.

Efter korrekt afslutning af ordren, vil du modtage en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du indtastede ved købet.

Hvis du ikke finder en ordrebekræftelse, skal du først tjekke spam i din e-mail, før du prøver igen.

Manglende modtagelse af ordrebekræftelse skyldes enten, at e-mailadressen er forkert, eller fordi ordren ikke kunne gennemføres korrekt.

Start med at tjekke, at mailen med ordrebekræftelsen ikke er havnet i spam-mappen. Hvis du heller ikke kan finde det der, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

En ordre sendes fra os inden for 1-3 hverdage (lagervarer) eller 2-5 hverdage (bestillingsvare).


Forvent også at Bring har en leveringstid på 1-2 hverdage efter at ordren har forladt vores lager.


Hvis det af en eller anden grund tager tid, før vi kan sende din ordre, kontakter vi dig via e-mail.

Nej.

Vi har desværre ikke mulighed for at samlevere to forskellige ordrer i én og samme pakke.

Hvis din ordre skal annulleres, kan det skyldes, at den vare, du har bestilt, ikke længere er tilgængelig. Skulle dette ske, kontakter vi dig via e-mail eller telefon, og vi hjælper dig gerne med at finde et tilsvarende produkt.

Hvis vi ikke kan levere din ordre i henhold til de betingelser, vi har angivet, kontakter vi dig via e-mail eller telefon.

Finder du ikke svaret, du søger? Kontakt os på telefon eller mail, så hjælper vi dig med dine spørgsmål.


RING TIL OS

Telefon: +4643172500
Mandag-fredag kl. 10-15



MAIL OS

E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for et døgn på hverdage