Levering
Om fragt
Vi sender din ordre med Bring, som leverer til nærmeste udleveringssted.
Vi tilbyder gratis fragt ved køb fra 599 DK.
Ordrer, der ender under beløbet på 599 DK, debiteres med fragt på 50 DK.
Desværre kan vi ikke tilbyde hjemmelevering i Danmark i øjeblikket.
Nej. Alle leverancer fra os sendes fra vores lager i det sydlige Sverige.
Som kunde betaler du kun den angivne fragt, hvis du har handlet under 599 DK.
Vi sender til Sverige, Norge, Danmark og Finland.
Danske kunder handler på Minfot.dk, svenske og finske kunder handler på Minfot.se, mens kunder i Norge handler på Myfeet.no.
Nej, vi kan desværre ikke sende ekspresforsendelse.
Vi tilbyder standard levering med Bring.
Om levering
Hvis vi har produkterne på lager, vil din ordre blive afsendt inden for 1-3 hverdage. Gælder det en bestillingsvare, går der i stedet 2-5 hverdage før bestillingen sendes fra os.
Information om hver vares leveringstid kan findes på produktsiden.
Når din ordre forlader vores lager, sender vi en mail ud om, at din ordre er på vej. I den mail er der et klikbart sporingslink og via linket kan du følge din levering.
Har du ikke modtaget mailen indenfor den angivne leveringstid eller har du andre spørgsmål til din ordre, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Vi sender din ordre med Bring, som leverer til nærmeste udleveringssted.
Du har 7 dage til at afhente din pakke hos agenten, før pakken automatisk returneres til os. Vi opkræver et gebyr på 200 kr for ordrer, der kommer tilbage uafhentede.
Start med at tjekke, at mobilnummeret på ordrebekræftelsen er korrekt. Hvis det er forkert, er det sandsynligvis derfor, du ikke har modtaget en notifikation eller sms-besked.
Leveringen kan også være blevet forsinket af en eller anden grund og ikke ankommet indenfor den angivne tid, men ring gerne til vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din levering.
Efter at en ordre har ligget hos agenten i 7 dage og ikke er afhentet til tiden, returneres den tilbage til vores lager.
Bemærk venligst, at vi opkræver et gebyr på 200 kr for forsendelses- og ekspeditionsomkostninger i forbindelse med håndtering af returneringen i tilfælde af en uafhentet forsendelse. Se vores købsbetingelser.
Hvis du ønsker at modtage din ordre igen, bedes du afgive en ny ordre på vores hjemmeside.
Hvis der mod forventning mangler noget på din levering, får du enten dine penge tilbage eller en ny vare.
Hvis der mangler noget i din ordre, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med det samme.
Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den tid, vi har lovet, bedes du kontakte vores kundeservice for mere information.
Hvis en/nogle af varerne midlertidigt mangler på vores lager, giver vi dig besked via e-mail.
Hvis du har modtaget din ordre, men der mangler varer i forsendelsen, bedes du kontakte vores kundeservice.
Hvis din pakke er beskadiget, når du henter den, så tjek om skaden også har påvirket indholdet og sørg for, at der ikke mangler noget.
Hvis skaden er væsentlig eller noget er forsvundet - indsend et krav direkte til butikk/agent og kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.
Vi kan desværre ikke sende pakker til Grønland.
Nej.
Det er desværre ikke muligt at foretage ændringer i ordren, når den først er registreret hos os, fordi den straks begynder at blive håndteret i vores automatiske systemer.
Ja.
Dette ændrer du ved kassen, under nr. 4 - fuldfør ordren, ved først at udfylde dine oplysninger med e-mailadresse og postnummer.
Du kan derefter ændre leveringsoplysningerne for din ordre ved at klikke på "Skift" i boksen Levering.
Desværre har Minfot.dk ikke mulighed for hjemmelevering i øjeblikket.
Finder du ikke svaret, du søger? Kontakt os på telefon eller mail, så hjælper vi dig med dine spørgsmål.