Retur, ombytning & reklamation
Returneringer & ombytning
Vi har et automatiseret robotlager, der behandler din ordre med det samme.
Hvis du vil vide mere om din ordre, så kontakt venligst vores kundeservice.
Du har også altid mulighed for 30 dages returret eller bytteret.
Ved returnering opkræves en returfragtomkostning på 50 kr, som opkræves når vi har modtaget din retur til vores lager og returhåndteringen er gennemført.
Brug altid vores returseddel ved returnering.
Ja, hos os har du altid 30 dages retur- og bytteret.
Bemærk venligst, at produktet/produkterne skal være ubrugte til returnering eller ombytning. Til hygiejneartikler og beskyttelse som støttestrømper, sokker og lignende skal emballagen være intakt og produktet helt ubrugt ved returnering af hygiejniske årsager.
Den originale emballage, såsom skoæsken eller anden original æske, skal være intakt og ubeskadiget. Hvis den originale emballage mangler, vil der blive opkrævet et gebyr på 100 kr.
Ved ombytning af en vare kan vi ikke altid garantere tilgængelighed af den ønskede størrelse. I så fald tilbyder vi muligheden for at skifte til et andet produkt eller få en refusion. For ombytning bedes du afgive en ny ordre via vores hjemmeside.
Af hygiejniske årsager kan prøvede sokker og støttestrømper ikke returneres. For en godkendt returnering skal disse være i deres ubrudte originale emballage, ikke prøvet.
Når du returnerer produkter fra et bundttilbud eller fra et køb, hvor du har benyttet dig af en mængderabat, ophører den aktuelle kampagne- eller mængderabat for de produkter, du vælger at beholde.
Retursedlen og returlabel står bag på følgesedlen, så start med at tjekke, at den ikke sidder fast på indersiden af emballagen.
Hvis du ikke kan finde den, så kontakt vores kundeservice og vi sender dig en ny, enten via e-mail eller almindelig post.
Du skal altid sende din retur med vores returfragtlabel.
Brug den returlabel, der følger med forsendelsen, og indsend din retur på det nærmeste Bring servicested/butikk og gem returkvitteringen.
Du vil modtage en e-mail fra os, når din returnering er blevet behandlet kaldet "Retur" med information om, at vi har behandlet din returnering. Du vil også modtage en e-mail fra Klarna med opdaterede betalingsoplysninger.
Husk, at det kan tage op til 14 dage, før din returnering er leveret til vores lager til endelig håndtering af Klarna.
Du kan altid spore din returnering via Brings hjemmeside eller app gennem pakke-id'et på den kvittering, du modtager, når du afleverer din retur.
Hvis du har spørgsmål vedrørende din returnering, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Du kan sætte din faktura på pause med Klarna, hvilket betyder, at fakturaen ikke kan forfalde.
Det gør du ved at kontakte Klarnas kundeservice, eller ved at logge ind på "Mine sider" på Klarnas hjemmeside, eller logge ind via deres app.
Når vi har modtaget din retur på vores lager, sættes den i kø for håndtering og kreditering til Klarna. Dette tager cirka 2-3 hverdage, og så snart det er klar, vil du modtage en e-mail fra os, der bekræfter, at vi har håndteret din returnering.
Refusionen sker via Klarna, og det tager 2-5 bankdage for dem at foretage tilbagebetalingen til dig. Hvis du har spørgsmål til din refusion, bedes du kontakte Klarna.
Tilbagebetalingen sker via Klarna, og pengene udbetales automatisk til den konto, du har angivet ved betalingen. Hvis du ikke har modtaget en refusion inden for 2-5 bankdage efter din returnering er behandlet, bedes du kontakte Klarnas kundeservice – de hjælper dig.
Du har både retur- og bytteret i 30 dage
Varen du returnerer skal være i ubrugt stand og i original emballage. Ved returnering er du selv ansvarlig for returfragten, som efterfølgende opkræves med 59 kr. Brug altid retursedlen, der følger med forsendelsen, hvis den mangler, kontakt vores kundeservice for en ny.
Af hygiejniske årsager er produkter som sokker, støttestrømper, støttestrømpebukser og visse beskyttelser udelukket fra fortrydelsesretten. Ved returnering af et sådant produkt skal emballagen og produktet være helt ubrugt. Bytteretten ved forkert størrelse gælder ikke, hvis varen er prøvet på. Læs mere om returnering under returinformation.
Både fortrydelsesret og åbent køb har til formål at give dig som kunde mulighed for at fortryde et køb og returnere varen inden for en vis periode efter købet.
Ja, forsendelsesgebyret på 59 DK refunderes i tilfælde af returnering.
Du foretager en ombytning ved at afgive en ny ordre på minfot.dk
Når du afgiver en ny ordre, vil du også modtage en ny faktura.
Din første ordre vil blive krediteret eller refunderet afhængigt af den betalingsmetode, du har valgt. Har du brug for hjælp til at lave din bytteordre, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Reklamation
Alle reklamationer behandles via vores kundeservice. Du kan kontakte os via mail, info@minfot.dk eller telefon +46 431 725 00 (hverdage 10:00-15:00), så hjælper vi dig.
Efter du har kontaktet vores kundeservice vedrørende din klage, skal du som regel supplere med billeder til reklamationen. Vi beder normalt om billeder, der viser fejlen/reklamationen, et billede af hele parret og ordrenummer som sendes til info@minfot.dk
Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Alle reklamationer behandles efter reglerne i købeloven, der giver dig som kunde 3 års reklamationsret.
Når vi har modtaget og behandlet din klage, modtager du en bekræftelsesmail fra os.
Hvis din klage bliver godkendt og krediteret, vil du også modtage en e-mail kaldet "Retur", der informerer dig om, at vi har modtaget din retur. Det skyldes, at vi har foretaget en justering af din faktura i forbindelse med reklamationen.
Kasserede varer, der stadig er i god nok stand til at blive brugt, doneres til velgørenhed.
Finder du ikke svaret, du søger? Kontakt os på telefon eller mail, så hjælper vi dig med dine spørgsmål.