Ofte stillede spørgsmål

Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål, vi får fra vores kunder. Uanset om du vil vide, hvordan du kontakter os, har brug for hjælp med en retur, vil vide, hvor din ordre er, eller har oplevet problemer under din bestilling, kan du finde svaret her.

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Ved køb af julegaver tilbyder vi forlænget retur- og bytteret til 2025-01-25. Bemærk! Produktet skal være ubrugt, og skoæske eller anden produktemballage skal være intakt for at kunne returneres.

Du kan kontakte os på telefonnummer +46 43 17 25 00, mandag til fredag ​​(hverdage eksklusiv helligdage), mellem kl. 10.00-15.00.

Du kan også maile os på info@minfot.dk eller sende en besked/kommentar på vores sociale medier Facebook og Instagram.

Vi svarer normalt på dine spørgsmål via e-mail og sociale medier inden for 24 timer på hverdage.

Du har altid 30 dages returret og bytteret fra du modtager din vare.

Produktet skal være i ubrugt stand og i original emballage. Du kan læse mere om vores returpolitik her.

Brug altid vores returseddel - i din levering har du modtaget en følgeseddel, hvor der nederst på bagsiden er en returseddel.

Udfyld returformularen og læg denne i din returpakke. Klip adresseetiketten af ​​og tape på ydersiden af ​​pakken. Aflever derefter pakken til en PostNord-agent og gem afleveringskvitteringen.

Omkostningerne ved returnering er 50 kr og opkræves efterfølgende
(i tilfælde af ombytning eller reklamation er returneringen gratis). Varen skal returneres i uændret stand og i original emballage. Husk altid at beskytte emballagen. Brug altid beskyttende emballage og tape aldrig produktemballagen.

Når vi har godkendt og behandlet din returnering, vil du modtage en returbekræftelse sendt til dig via e-mail med information om, at din returnering er blevet behandlet. Du vil også modtage en e-mail fra Klarna med information om en eventuel refusion eller information om opdaterede betalingsoplysninger for din ordre.

Bemærk, at hvis du har returneret flere varer, kan du i nogle tilfælde modtage flere mails pr. returneret vare.

En returnering kan tage op til 14 dage, fra du har indsendt returneringen til en agent, til den er behandlet af os.

Nej, desværre kan du ikke aflevere din retur fysisk til os, da vi er en webshop med lagerhåndtering i Sverige.

Nej, det er ikke muligt at annullere eller foretage ændringer i en ordre, der er modtaget af os.

Hvis du fortryder dit køb, kan du sende ordren tilbage til os umiddelbart efter du har modtaget den. Du bruger retursedlen, som findes på bagsiden af ​​følgesedlen, og indtaster returkode 02 for retur.

Der kan være flere årsager til, at din ordre er blevet annulleret og vi anbefaler, at du forsøger at afgive ordren igen og samtidig er opmærksom på eventuelle fejlmeddelelser.

Hvis problemet fortsætter, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Du kan følge og spore din ordre via sporingslinket i leveringsbekræftelsen.

Leveringsbekræftelsen sendes til den e-mailadresse, du indtastede, da du afgav din bestilling, og e-mailen sendes ud, når din bestilling forlader vores lager. Hvis du ikke kan finde e-mailen, så tjek venligst din uønskede mappe.

Hvis du ikke kan finde e-mailen i din papirkurv, eller slet ikke har modtaget e-mailen, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din ordre.

Hvis du har indtastet din e-mailadresse i vores butik for at modtage en rabatkode, men ikke har modtaget den, så start med at tjekke spam/uønsket post.

Finder du ikke mailen der, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Husk at tilbuddet kun gælder for nye kunder, har du allerede fået rabatkoden én gang, kan du desværre ikke bruge tilbuddet igen.

Hvis din rabatkode ikke virker, kan der være forskellige årsager til dette: at rabatkoden ikke gælder for det valgte produkt, at rabatkodens gyldighedsperiode er udløbet, at rabatkoden ikke er indtastet korrekt eller at rabatkoden er brugt ved et tidligere køb og er kun gyldig ved ét køb.

Tjek først om rabatkoden er indtastet korrekt, at gyldighedsperioden er korrekt, at rabatkoden gælder for det/de valgte produkt eller om du har modtaget en fejlmeddelelse ved kassen vedrørende rabatkoden.

Hvis du stadig har problemer med din rabatkode, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Alle produkter i vores butik har lagerinformation, som du kan finde på hvert enkelt produkt.

Vi har lagervarer, som vi sender inden for 1-3 hverdage, men også specialfremstillede varer, som vi sender inden for 2-5 hverdage.

Hvis du ikke kan finde den vare eller størrelse, du ønsker, kan du kontakte vores kundeservice for at få mere information.

If you have any questions, concerns or need any information in English you can contact our customer service via email or phone. Our customer service speak English and will be able to help you.

Finder du ikke svaret, du søger? Kontakt os på telefon eller mail, så hjælper vi dig med dine spørgsmål.


RING TIL OS

Telefon: +4643172500
Mandag-fredag kl. 10-15



MAIL OS

E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for et døgn på hverdage