Hjælpecenter: Andre spørgsmål

Her har vi samlet svar på andre spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med vores produkter, tjenester og din købsoplevelse. Vi vil gerne, at du får alle de oplysninger, du har brug for, og hvis du ikke finder svaret her, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi er her for at hjælpe dig!

Øvrigt

Skal jeg logge ind hos jer?

Nej. Du behøver ikke logge ind for at handle hos os.

Hvordan ved jeg, om et produkt er på lager?

På produktsiden for den valgte artikel kan du se, hvilke størrelser der er tilgængelige for bestilling.

De størrelser, der er synlige og kan vælges, er de artikler, vi har på lager.

Hvordan opretter jeg en størrelsesadvarsel?

Hvis du har spørgsmål om størrelser, der ikke findes på hjemmesiden, kan du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig gerne.

Har i nogen fysiske butikker eller forhandlere?

Vi er en e-handel og har desværre ingen fysiske butikker eller forhandlere i Danmark.

Hos os har du altid 30 dages åbent køb, gratis ombytning og en enkel returhåndtering, hvilket giver dig mulighed for at bestille de produkter, du ønsker, og prøve dem i ro og mag derhjemme.

Hvordan ved jeg, at mine oplysninger er i trygge hænder hos jer?

Vi stræber altid efter et højt niveau af databeskyttelse, der respekterer din personlige integritet.

I overensstemmelse med GDPR behandler vi personoplysninger med samtykke fra de berørte personer og deler kun oplysninger med de databehandlere, der efter behov behandler dine oplysninger, f.eks. i forbindelse med ordrelæsning, betalingsløsninger som Klarna eller teknisk support.

Du kan læse vores privatlivspolitik her.

Spørgsmål vedr. gavekort

Jeg vil gerne købe en gavekupon, hvordan gør jeg?

For at købe en gavekupon skal du gøre følgende:

1. Gå til siden for gavekort.
2. Vælg det ønskede beløb til gavekortet. Vi tilbyder beløbene 300, 500, 1000 og 1500 kr.
3. Tilføj gavekortet til din indkøbskurv, og gå derefter til kassen.
4. Afslut dit køb ved at vælge betalingsmetode, udfylde dine oplysninger og bekræfte købet.

Når købet er fuldført, vil gavekortet blive sendt til din angivne e-mailadresse inden 15 minutter, med en unik gavekortkode. Ønsker du at give gavekortet videre, kan du blot videresende e-mailen med koden eller udskrive den.

Gavekort kan kun fås digitalt.

Jeg har ikke modtaget mit gavekort?

Kontrollér, at der står den korrekte e-mailadresse på ordrebekræftelsen, og hvis det er tilfældet, så tjek din spam-mappe, så e-mailen ikke er havnet der. Hvis problemet persisterer, kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan bruger jeg min gavekort?

Når du kommer til kassen, skal du indtaste dit gavekortnummer i feltet "rabatkode og gavekort" og derefter klikke på "brug" (du kan indtaste flere, hvis du har mere end ét gavekort), hvorefter beløbet vil blive trukket fra det samlede beløb for ordren.

Hvorfor virker mit gavekort ikke i kassen?

Hvis det ikke er muligt at indtaste gavekortnummeret i kassen, kan det skyldes, at nummeret er forkert. Tjek venligst en ekstra gang, at alle cifre er korrekte og at der ikke er mellemrum et sted. Vores gavekort er gyldige i to år efter købsdatoen. Er de ældre end det, kan de ikke bruges.

Hvis du stadig ikke kan indtaste gavekortnummeret i kassen, selvom gavekortet er gyldigt og nummeret er indtastet korrekt, skal du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvor længe er gavekortet gyldigt?

Gavekortets kode er gyldig i 2 år.

Kan man få et fysisk gavekort?

Nej.

Vores gavekort sendes kun digitalt til den e-mailadresse, du angav, da du afgav din ordre.

Mit digitale gavekort er væk, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke kan finde din digitale gavekort i din e-mail, bedes du kontakte vores kundeservice via telefon eller e-mail, så hjælper vi dig.

RING OS

Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15

MAIL OS

E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for 24 timer på hverdager