Hjælpecenter: Andre spørgsmål

Her har vi samlet svar på andre spørgsmål, der kan opstå i forbindelse med vores produkter, tjenester og din købsoplevelse. Vi vil gerne, at du får alle de oplysninger, du har brug for, og hvis du ikke finder svaret her, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. Vi er her for at hjælpe dig!

Øvrigt

Skal jeg logge ind hos jer?

Nej. Du behøver ikke logge ind for at handle hos os.

Hvordan ved jeg, om et produkt er på lager?

På produktsiden for den valgte vare kan du se, hvilke størrelser der er tilgængelige til bestilling.

De størrelser, der vises og kan vælges, er de varer, vi har på lager. Hvis din størrelse er gråmarkeret, kan du ved at klikke på den se en eventuel dato for, hvornår den kommer tilbage på lager. På nogle varer kan du også se en knap med teksten "Bevilg mig". Her kan du angive din e-mailadresse og modtage en e-mail, så snart den vare eller størrelse, du ønsker, er på lager.

Har du spørgsmål om en specifik størrelse eller sko, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Hvordan opretter jeg en størrelsesadvarsel?

For produkter, der kan komme på lager igen, kan du via knappen "meld mig" registrere din e-mailadresse, så du modtager en besked via e-mail, når produktet igen er på lager. Du kan også kontakte vores kundeservice, så kan vi hjælpe dig med notifikationer og se, om det produkt, du ønsker, kommer på lager.

Har I nogen fysiske butikker eller forhandlere?

Nej, vi har ingen fysiske butikker eller forhandlere. Al vores salg foregår via vores hjemmeside, og du har altid 14 dages fortrydelsesret, gratis ombytning og en enkel returproces, hvilket gør det nemt for dig at bestille de produkter, du ønsker, hjem og prøve dem i ro og orden.

Hvordan ved jeg, at mine oplysninger er i trygge hænder hos jer?

Vi stræber altid efter et højt niveau af databeskyttelse, der respekterer din personlige integritet.

I overensstemmelse med GDPR behandler vi personoplysninger med samtykke fra de berørte personer og deler kun oplysninger med de databehandlere, der efter behov behandler dine oplysninger, f.eks. i forbindelse med ordrelæsning, betalingsløsninger som Qliro eller teknisk support.

Du kan læse vores privatlivspolitik her.

Spørgsmål vedr. gavekort

Jeg vil gerne købe en gavekupon, hvordan gør jeg?

For at købe en gavekupon skal du gøre følgende:

1. Gå til siden for gavekort .
2. Vælg det ønskede beløb til gavekortet. Vi tilbyder beløbene 300, 500, 1000 og 1500 kr.
3. Tilføj gavekortet til din indkøbskurv, og gå derefter til kassen.
4. Afslut dit køb ved at vælge betalingsmetode, udfylde dine oplysninger og bekræfte købet.

Når købet er fuldført, vil gavekortet blive sendt til din angivne e-mailadresse inden 15 minutter, med en unik gavekortkode. Ønsker du at give gavekortet videre, kan du blot videresende e-mailen med koden eller udskrive den.

Gavekort kan kun fås digitalt.

Jeg har ikke modtaget mit gavekort?

Kontrollér, at der står den korrekte e-mailadresse på ordrebekræftelsen, og hvis det er tilfældet, så tjek din spam-mappe, så e-mailen ikke er havnet der. Hvis problemet persisterer, kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan bruger jeg min gavekort?

Når du kommer til kassen, indtaster du dit gavekortnummer i trin 2 (du kan indtaste flere, hvis du har mere end ét gavekort), og beløbet trækkes derefter fra det samlede beløb af ordren.

Hvorfor virker mit gavekort ikke i kassen?

Hvis det ikke er muligt at indtaste gavekortnummeret i kassen, kan det skyldes, at nummeret er forkert. Tjek venligst en ekstra gang, at alle cifre er korrekte og at der ikke er mellemrum et sted. Vores gavekort er gyldige i to år efter købsdatoen. Er de ældre end det, kan de ikke bruges.

Hvis du stadig ikke kan indtaste gavekortnummeret i kassen, selvom gavekortet er gyldigt og nummeret er indtastet korrekt, skal du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvor længe er gavekortet gyldigt?

Gavekortets kode er gyldig i 2 år.

Kan man få et fysisk gavekort?

Nej.

Vores gavekort sendes kun digitalt til den e-mailadresse, du angav, da du afgav din ordre.

Mit digitale gavekort er væk, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke kan finde din digitale gavekort i din e-mail, bedes du kontakte vores kundeservice via telefon eller e-mail, så hjælper vi dig.

RING OS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

MAIL OS

E-mail: info@minfot.se
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.