Hjælpecenter: Rabatter og kampagner

Har du spørsmål om aktuelle kampagner, rabatkoder og tilbud? Vi forklarer, hvordan du bruger rabatkoder, hvad der gælder for kampagneprodukter, rabatterede priser og besvarer hyppigt stillede spørsmål om vores tilbud.

Om rabatter

Har I nogen rabatter, som jeg kan benytte mig af?

Som ny kunde kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på dit første køb. Rabatkoden gælder på alle normale priser, men kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller kampagner.

Når du har indtastet din e-mailadresse i pop-upvinduet eller nederst på vores side, sendes rabatkoden til den angivne adresse via e-mail. Derefter modtager du løbende information fra os, og det er den bedste måde at undgå at gå glip af tilbud, rabatter eller kampagner.

Skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet for at få velkomstrabatten, inden jeg afslutter mit køb?

Ja.

Velkomstrabatten trækkes ikke automatisk fra ved din første ordre; du skal indtaste den rabatkode, der sendes til din e-mail, efter du har tilmeldt dig nyhedsbrevet.

Hvordan bruger jeg jeres rabatkoder?

De rabatkoder, som sendes med i vores udsendelser og nyhedsbreve, skal indtastes i kassen, for at rabatten kan trækkes fra.

I indkøbskurven ved kassen finder du feltet "Rabattkode eller gavekort", hvor du indtaster din kode. Klik derefter på "Anvend" for at få den rabatterede pris.

Rabattkoder er knyttet til et specifikt nyhedsbrev og kan kun bruges på de produkter, der er aktuelle i den pågældende nyhedsmail.

Hvorfor kan jeg ikke anvende rabatkoden på min ordre?

Hvis den rabatkode, du har indtastet, ikke virker, kan det skyldes en række forskellige ting.

- Artiklen er allerede nedsat i pris. Rabatkoden kan ikke kombineres med udsalgsvarer, kampagner eller mængderabat.
- Rabatten gælder ikke for den valgte vare. Kontrollér, at rabatten gælder for det, du ønsker.
- Rabattkoden er allerede brugt.
- Gyldigheden er udløbet. Rabatkoden er knyttet til en kampagne med en specifik start- og slutdato, som er gået.

Har du spørgsmål vedrørende rabatkoder, eller virker en kode af en anden grund end de nævnte, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Hvis rabatkoden ikke virker ved kassen, skal du først tjekke følgende:

- Er koden stadig gyldig? Vores rabatkoder har altid en udløbsdato.
- Har du allerede brugt denne kode? Nogle rabatkoder kan kun bruges én gang.
- Er koden indtastet korrekt? Kontrollér, at der ikke er stavefejl eller ekstra mellemrum.

Har du stadig problemer, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Kan jeg bruge den samme rabatkode på min bytes-ordre?

Hvis det rabataffære, du oprindeligt deltog i, stadig er gyldig, og du vil foretage en ombytning, kan du bruge den samme rabatkode igen, når du afgiver din ombytningsordre. Gælder den specifikke rabatkode, du har brugt, kun ved ét køb, eller er tilbuddet udløbet, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Tilbud & kampagner

Jeg har lige bestilt en vare, men nu er den billigere?

Priserne på vores produkter kan ændre sig over tid på grund af forskellige faktorer, såsom ændringer i leverandørpriser og valutakurser, men også som følge af kampagner og andre markedsføringsaktiviteter.

Er der sket en prisjustering til en lavere pris efterfølgende inden 30 dage efter, at du har afgivet din ordre, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi hjælpe dig med dette.

Kan jeg kombinere rabatter og gavekort?

Ja. Det er muligt at kombinere rabatter og gavekort, når du afgiver en ordre hos os.

Kan rabatkode kombineres med andre tilbud/kampagner?

Nej. Vores rabatkoder gælder kun på varer med fuld pris, og det er ikke muligt at kombinere forskellige tilbud.

Kan jeg vælge mellem alle sokker og støttesokker for at få mængderabat?

Ja, alle sokker og kompressionsstrømper indgår i vores mængderabat, og hver vare tæller som én. Det betyder, at for at få mængderabat på fx en 5-pak kompressionsstrømper, skal du købe mindst tre 5-pakker.

Har I en kundeklub?

Nej, men som abonnent af vores nyhedsbrev modtager du hver uge e-mails fra os med unikke tilbud, kampagner og nyheder.

Du tilmelder dig vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mailadresse nederst på vores hjemmeside. Derefter modtager du en rabatkode via e-mail, som giver dig 10% rabat på dit første køb. Bemærk, at denne velkomst-rabat kun gælder for nye abonnenter. Ønsker du hjælp med at registrere din e-mailadresse, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Nyhedsbrev

Hvordan kan jeg modtage jeres nyhedsbreve?

Du tilmelder dig vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mailadresse nederst på vores hjemmeside. Du kan også kontakte kundeservice, hvis du ønsker at blive abonnent.

Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Nederst i nyhedsbrevet finder du en link, som du skal klikke på for at afmelde dig.

Du kan også kontakte vores kundeservice via telefon eller e-mail, så hjælper vi dig.

RING OS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

MAIL OS

E-mail: info@minfot.se
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.