Hjælpecenter: Rabatter og kampagner
Har du spørsmål om aktuelle kampagner, rabatkoder og tilbud? Vi forklarer, hvordan du bruger rabatkoder, hvad der gælder for kampagneprodukter, rabatterede priser og besvarer hyppigt stillede spørsmål om vores tilbud.
Om tibud
Har I nogen rabatter, som jeg kan benytte mig af?
Som ny kunde kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev og få 10% rabat på dit første køb.
Rabatkoden gælder for alle almindelige priser/normalpris, men kan ikke kombineres med andre tilbud, rabatter eller kampagner.
Når du har indtastet din e-mailadresse i pop op-boksen eller nederst på vores side, vil rabatkoden blive sendt i en e-mail til den angivne adresse. Derefter vil du modtage løbende information fra os, og dette er den bedste måde at ikke gå glip af tilbud, rabatter eller kampagner på.
Skal jeg tilmelde mig nyhedsbrevet for at få velkomstrabatten, inden jeg afslutter mit køb?
Ja. Velkomstrabatten trækkes ikke automatisk når du foretager din første bestilling, du skal indtaste den rabatkode, der sendes til din mail, efter du har tilmeldt dig nyhedsbrevet.
Hvordan bruger jeg jeres rabatkoder?
Du skal registrere de rabatkoder, der sendes med vores forsendelser og nyhedsbreve ved kassen, før du gennemfører din ordre.
Under nummer 1 - Din kundevogn, finder du en boks, der hedder "Indtast rabatkode". Du klikker på den, og så kommer endnu en boks frem, hvor der står "Har du en rabatkode? Indtast koden her", hvor du indtaster din kode og derefter trykker OK. Du kan herefter se, hvor meget der er trukket, og det samlede beløb på ordren justeres til det korrekte beløb.
Rabatkoderne er knyttet til et specifikt nyhedsbrev og kan ikke bruges på andre produkter end dem, der er aktuelle for den respektive udsendelse.
Hvorfor kan jeg ikke anvende rabatkoden på min ordre?
Hvis den rabatkode du har indtastet ikke virker, kan det skyldes en række forskellige ting.
- Artiklen er allerede nedsat i pris. Rabatkoden kan ikke kombineres med udsalgsprodukter, kampagner eller mængderabatter
- Rabatten gælder ikke den valgte artikel, tjek at den gælder det du ønsker
- Rabatkoden er allerede brugt
- Gyldighedsperioden er udløbet. Rabatkoden er knyttet til en kampagne med en bestemt start- og slutdato, hvor tiden er gået.
Hvis du har spørgsmål vedrørende rabatkoder eller hvis en kode ikke virker af andre årsager end disse, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Hvis rabatkoden ikke virker ved kassen, start med at tjekke følgende:
- Er koden stadig gyldig? Vores rabatkoder har altid en slutdato.
- Har du allerede brugt denne kode? Nogle rabatkoder kan kun bruges ved ét køb.
- Er koden indtastet korrekt? Tjek, at der ikke har været tastefejl eller ekstra mellemrum.
Hvis du stadig har problemer, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Kan jeg bruge den samme rabatkode på min bytes-ordre?
Hvis det rabattilbud, du oprindeligt modtog, stadig er gyldigt, og du ønsker at foretage en ombytning, kan du bruge den samme rabatkode igen, når du afgiver din bytteordre.
Hvis den specifikke rabatkode du brugte kun gælder for ét køb, eller hvis tilbuddet er udløbet, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Tilbud & kampagner
Jeg har lige bestilt en vare, men nu er den billigere?
Priserne på vores produkter kan ændre sig over tid på grund af forskellige faktorer såsom leverandørpris og valutaændringer, men også som følge af kampagner og andre marketingaktiviteter.
Er der efterfølgende sket en prisjustering til en lavere pris inden for 30 dage efter du har afgivet din ordre, er du velkommen til at kontakte os, så kan vi hjælpe dig med dette.
Kan jeg kombinere rabatter og gavekort?
Ja. Det er muligt at kombinere rabatter og gavekort, når du afgiver en ordre hos os.
Kan rabatkode kombineres med andre tilbud/kampagner?
Nej. Vores rabatkoder gælder kun produkter med normalpris og det er ikke muligt at kombinere forskellige tilbud med hinanden.
Kan jeg vælge mellem alle sokker og støttesokker for at få mængderabat?
Ja, alle sokker og støttestrømper er inkluderet i vores mængderabat og hver vare tæller som et styk.
Det betyder, at for at få mængderabat på eksempelvis en 5-pak støttestrømper, skal du købe mindst tre 5-pak.
Har I en kundeklub?
Nej. Men som abonnent på vores nyhedsbrev modtager du mails fra os med unikke tilbud, kampagner og nyheder.
Du tilmelder dig vores nyhedsbrev her (link) og modtager derefter en rabatkode på mail, der giver dig 10% rabat på dit første køb. Bemærk venligst, at denne velkomstrabat kun gælder for nye abonnenter.
Nyhedsbrev
Hvordan kan jeg modtage jeres nyhedsbreve?
Du tilmelder dig vores nyhedsbrev ved at indtaste din e-mailadresse nederst på vores hjemmeside. Du kan også kontakte kundeservice, hvis du ønsker at blive abonnent.
Hvordan afmelder jeg mig nyhedsbrevet?
Nederst i nyhedsbrevet finder du en link, som du skal klikke på for at afmelde dig.
Du kan også kontakte vores kundeservice via telefon eller e-mail, så hjælper vi dig.
RING OS
Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15
MAIL OS
E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.