Hjælpcenter: Ordrer

At handle hos os er nemt! Her finder du alle de oplysninger, du har brug for om, hvordan bestillinger fungerer. Har du spørgsmål eller brug for hjælp under købet, står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.

Sådan handler du

Hvordan handler jeg hos jer?

Du skal bruge både e-mailadresse og MitID for at handle hos os.

Når du har fundet det/de produkter, du ønsker at købe, skal du vælge størrelse, hvis det er nødvendigt, og derefter trykke på "Læg ​​i indkøbskurv". Du kan derefter vælge at fortsætte med at handle eller gå til kassen.

Øverst til højre på siden finder du din indkøbskurv som viser antallet af produkter du har tilføjet og klikker du på kurven vil du også se totalen af ​​din ordre.

Når du er færdig, går du til kassen, hvor du indtaster dine kundeoplysninger, vælger den ønskede betalingsmetode via Klarna og gennemfører din ordre, og bekræfter dit køb med MitID.

Når du har gennemført dit køb, sendes der straks en ordrebekræftelse til din angivne e-mailadresse.

Skal jeg registrere mig på jeres side for at kunne afgive en ordre?

Nej. Du behøver ikke at registrere dig for at kunne afgive en ordre hos os.

Hvorfor skal jeg angive et mobilnummer ved kassen?

Mobilnummer er påkrævet for at du kan modtage en sms-besked, når din ordre er nået frem til dit lokale afhentningssted.

Hvad menes med, at et produkt er en bestillingsvare?

Nej, et produkt er ikke reserveret, når det kun er lagt i indkøbskurven eller er i kassen.

Blir varen reserveret, når man lægger den i indkøbskurven?

Nej, et produkt reserveres ikke, blot fordi det er lagt i indkøbskurven eller er i kassen.

Kan jeg reservere et produkt hos jer?

Det er ikke muligt at reservere et produkt på hjemmesiden.

Men kontakt gerne vores kundeservice for yderligere information om det ønskede produkt.

Kan jeg foretage en forudbestilling af en vare?

Ja, det er muligt at foretage en forudbestilling af en vare, der skal ind i lager. Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med dette.

Kan jeg få hjælp med at afgive en ordre?

Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med det.

Kan man handle i en fysisk butik?

Vi har desværre ikke vores sortiment i nogen fysiske butikker, vi sælger via vores netbutik, www.minfot.dk

Jeg har en virksomhed, kan jeg handle hos jer?

Ja, du kan handle som virksomhed. Det kræver, at virksomheden har et organisationsnummer, og at der skal ske en verifikation ved kassen.

Når du kommer til kassen, udfylder du dine oplysninger under levering og angiver firmanavnet. Derefter følger du de resterende trin og klikker på "betal nu".

Organisationsnummeret skal du indtaste, efter du har klikket videre via knappen "Betal nu".

Bestilling - om din ordre

Jeg kan ikke fuldføre min ordre i kassen, hvorfor?

Først og fremmest skal du kontrollere, at du har udfyldt alle oplysninger korrekt ved bestilling. Andre årsager til, at en ordre ikke kan gennemføres, kan være:

- En midlertidig fejl i betalingsprocessen
- Enhver rabatkode er ugyldig
- Driftsforstyrrelse på internettet

Når du har kontrolleret punkterne nævnt ovenfor, prøv igen. Du kan også prøve at afgive ordren via en anden enhed, såsom en computer, mobiltelefon osv. Hvis problemet fortsætter, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Kan jeg ændre leveringsadressen ved bestilling?

Ja, du kan indtaste en anden leveringsadresse, før du gennemfører ordren,ved at udfylde de ønskede leveringsoplysninger under overskriften "levering".

Du kan også vælge, før du gennemfører din ordre, om du ønsker den samme faktureringsadresse som leveringsadressen eller ej. Du gør dette ved at klikke på en af ​​mulighederne under "faktureringsadresse" i kassen.

Jeg har skrevet forkerte oplysninger på ordren, kan det ændres?

Nej, det er desværre ikke muligt at foretage ændringer, tilføjelser eller annullere ordren efter den er gennemført, da behandlingen i vores automatiske systemer starter med det samme.

Hvordan ved jeg, at min ordre er blevet modtaget?

Efter korrekt afslutning af ordren, vil du modtage en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du indtastede ved købet.

Hvis du ikke finder en ordrebekræftelse, skal du først tjekke spam i din e-mail, før du prøver igen.

Hvorfor har jeg ikke modtaget nogen ordrebekræftelse?

Manglende modtagelse af ordrebekræftelse skyldes enten, at e-mailadressen er forkert, eller fordi ordren ikke kunne gennemføres korrekt.

Start med at tjekke, at mailen med ordrebekræftelsen ikke er havnet i spam-mappen. Hvis du heller ikke kan finde det der, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre?

En ordre sendes fra os inden 1-3 hverdage (lagervarer) eller 2-5 hverdage (varer på bestilling).

Vær opmærksom på, at Bring har en leveringstid på 1-2 hverdage, efter at ordren har forladt vores lager.

Skulle der af den ene eller anden grund opstå en forsinkelse med din ordre, vil vi kontakte dig via e-mail.

Kan I sende to forskellige ordrer i samme pakke?

Nej. Vi har desværre ikke mulighed for at sende to forskellige ordrer i ét og samme pakke.

Hvorfor blev min ordre annulleret?

Hvis din ordre skal annulleres, kan det skyldes, at den bestilte vare ikke længere er tilgængelig. Skulle dette uheldigvis ske, vil vi kontakte dig via e-mail eller telefon og gerne hjælpe dig med at finde et tilsvarende produkt.

Hvad sker der, hvis en vare, jeg har bestilt, viser sig at være udsolgt?

Skulle vi mod forventning ikke kunne levere din ordre i henhold til de aftalte vilkår, vil vi kontakte dig via e-mail eller telefon.

RING OS

Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15

MAIL OS

E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.