Hjælpcenter: Ordrer
At handle hos os er nemt! Her finder du alle de oplysninger, du har brug for om, hvordan bestillinger fungerer. Har du spørgsmål eller brug for hjælp under købet, står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
At handle hos os er nemt! Her finder du alle de oplysninger, du har brug for om, hvordan bestillinger fungerer. Har du spørgsmål eller brug for hjælp under købet, står vores kundeservice klar til at hjælpe dig.
Du har brug for både en e-mailadresse og BankID for at handle hos os, og hvis du vil have levering til døren (PostNord Home), skal du også have et gyldigt svensk mobilnummer.
Når du har fundet det/de produkt(er), du vil købe, vælger du størrelsen, hvis det er relevant, og klikker derefter på "Tilføj til indkøbskurv". Du kan derefter vælge at fortsætte med indkøbene eller gå til kassen.
Øverst til højre på siden finder du din indkøbskurv, som viser antallet af produkter, du har lagt i kurven, og hvis du klikker på kurven, kan du også se summen af din ordre.
Når du er færdig, går du til kassen, hvor du angiver dine kundedata. Vælg din foretrukne betalingsmetode via Qliro med betalingsmetoden "betal nu" med Swish, kortbetaling, direkte fra din bank eller "betal senere" med månedsfaktura, faktura 14 dage, fleksibel delbetaling, fast delbetaling eller køb nu betal senere, og afslutter derefter din ordre. I visse tilfælde bliver du bedt om at bekræfte dit køb med BankID.
Når du har afsluttet dit køb, sendes der straks en ordrebekræftelse til din angivne e-mailadresse.
Nej. Du behøver ikke registrere dig for at kunne afgive en ordre.
Et mobilnummer er nødvendigt, så du kan modtage en SMS-besked, når din ordre er ankommet til dit lokale udleveringssted til afhentning eller er blevet leveret til din postkasse/dør.
Vælger du leveringsmetoden PostNord Home - Levering til døren, skal du angive et gyldigt svensk mobilnummer.
Ved hjemlevering skal der foretages en række valg, og disse sendes i en link via sms fra PostNord, efter at ordren er sendt fra vores lager.
Hvis en vare har status "Bestillingsvare", er den ikke på lager, men bestilles direkte fra en af vores leverandører, umiddelbart efter du har foretaget dit køb. Bestillingsvarer sendes fra os inden 2-5 hverdage.
Nej, et produkt reserveres ikke, blot fordi det er lagt i indkøbskurven eller er i kassen.
Det er ikke muligt at reservere et produkt på hjemmesiden, men du er velkommen til at kontakte vores kundeservice, så kan vi hjælpe dig med en forudbestilling, for eksempel hvis du vil have garanti for at modtage et produkt, så snart vi har det på lager igen.
Ja, det er muligt at foretage en forudbestilling af en vare, der skal ind i lager. Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med dette. Du skal selv afslutte ordren via Qliro, og derfor har du brug for BankID og en e-mailadresse.
Ja, hvis du ønsker det, kan vi oprette en ordre til dig, men du skal selv godkende den. Når vi har registreret din ordre og alle nødvendige oplysninger, modtager du en e-mail fra Qliro med en link, via som du afslutter din ordre ved at vælge din foretrukne betalingsmetode.
For at vi kan hjælpe dig med dette, skal du have en e-mailadresse og BankID.
Vi har desværre ikke vores sortiment i nogen fysiske butikker, vi sælger kun via vores hjemmeside.
Ja, du kan handle som virksomhed. Det kræver, at virksomheden har et organisationsnummer, og at der skal ske en verifikation ved kassen.
Når du kommer til kassen, udfylder du dine oplysninger under levering og angiver firmanavnet. Derefter følger du de resterende trin og klikker på "betal nu".
Organisationsnummeret skal du indtaste, efter du har klikket videre via knappen "Betal nu".
Kontrollér først og fremmest, at du har udfyldt alle oplysninger korrekt ved bestilling.
Andre årsager til, at en ordre ikke kan gennemføres, kan være:
- En midlertidig fejl i betalingsprocessen
- Eventuelle rabatkuponer er ugyldige
- Driftforstyrrelse
Når du har kontrolleret ovenstående punkter, skal du forsøge igen. Du kan også prøve at afgive ordren via en anden enhed, f.eks. computer, mobiltelefon osv.
Hvis problemet vedvarer, bedes du kontakte vores kundeservice, så vil vi hjælpe dig.
Ja, du kan angive en anden leveringsadresse, inden du afslutter din bestilling, ved at udfylde de ønskede leveringsoplysninger under overskriften levering.
Du kan også, inden du afslutter din ordre, vælge, om du ønsker samme fakturaadresse som leveringsadresse. Dette gøres ved at klikke på et af alternativerne under "fakturaadresse" i kassen.
Nej, det er desværre ikke muligt at foretage ændringer, tilføjelser eller annullere ordren, efter den er afsluttet, da behandlingen i vores automatiske systemer påbegyndes umiddelbart.
Efter at du har fuldført din ordre, modtager du en ordrebekræftelse til den e-mailadresse, du angav ved købet.
Finder du ingen ordrebekræftelse, skal du først tjekke din spam-mappe eller eventuelt en Kampagne-mappe i din e-mail, inden du forsøger igen.
Manglende ordrebekræftelse skyldes enten en ugyldig e-mailadresse eller at ordren ikke kunne fuldendes korrekt. Tjek først, om ordrebekræftelsen ikke er havnet i din spam-mappe. Finder du den heller ikke der, kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.
En ordre sendes fra os inden 1-3 hverdage (lagervarer) eller 2-5 hverdage (varer på bestilling).
Vær opmærksom på, at PostNord har en leveringstid på 1-2 hverdage, efter at ordren har forladt vores lager.
Skulle der af den ene eller anden grund opstå en forsinkelse med din ordre, vil vi kontakte dig via e-mail.
Nej. Vi har desværre ikke mulighed for at sende to forskellige ordrer i ét og samme pakke.
Hvis din ordre skal annulleres, kan det skyldes, at den bestilte vare ikke længere er tilgængelig. Skulle dette uheldigvis ske, vil vi kontakte dig via e-mail eller telefon og gerne hjælpe dig med at finde et tilsvarende produkt.
Skulle vi mod forventning ikke kunne levere din ordre i henhold til de aftalte vilkår, vil vi kontakte dig via e-mail eller telefon.
Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13
E-mail: info@minfot.se
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.