Hjælpecenter: Levering

Her finder du alle oplysninger om vores leveringsmuligheder, fragtomkostninger og leveringstider. Vi ved, at hurtig og sikker levering er vigtig for dig som kunde, og derfor samarbejder vi med pålidelige leveringspartnere. På denne side besvarer vi hyppigt stillede spørgsmål om, hvordan din ordre sendes, spores og hvad du kan forvente af leveringstiden.

Om fragt

Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?

Vi sender din ordre med Bring, som leverer til nærmeste udleveringssted.

Har I gratis fragt?

Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 599 kr.

Hvad er fragtomkostningerne?

Ordrer, der ender under beløbet på 599 DK, debiteres med fragt på 50 DK.

Får jeg pengene for hjemmeleveringen tilbage ved retur?

Vi tilbyder desværre ikke hjemmelevering i Danmark. Hvis du vælger at returnere en vare, betaler du selv for returfragten.

Skal jeg betale told eller importafgifter?

Nej. Alle leverancer fra os sendes fra vores lager i Sydsverige.

Som kunde betaler du kun den angivne fragtomkostning, hvis du har handlet for under 599 kr eller har valgt hjemlevering som tillæg.

Til hvilke lande leverer I?

Vi sender til Sverige, Norge og Danmark.

Svenske kunder handler her på Minfot.se, mens kunder i Norge handler på Myfeet.no og kunder i Danmark handler på Minfot.dk.

Sender I med ekspresfragt?

Nej, vi kan desværre ikke sende ekspresforsendelse.
Vi tilbyder standard levering med Bring.

Om levering

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre?

Hvis vi har produkterne på lager, vil din ordre blive afsendt inden for 1-3 hverdage. Gælder det en bestillingsvare, går der i stedet 2-5 hverdage før bestillingen sendes fra os.

Information om hver vares leveringstid kan findes på produktsiden.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre forlader vores lager, sender vi en mail ud om, at din ordre er på vej. I den mail er der et klikbart sporingslink og via linket kan du følge din levering.

Har du ikke modtaget mailen indenfor den angivne leveringstid eller har du andre spørgsmål til din ordre, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan leveres min ordre?

Alle ordrer leveres med Bring , i henhold til den leveringsmetode du valgte i kassen, inden du afsluttede din bestilling.

Hvor lang tid har jeg til at afhente min pakke?

Du har 7 dage til at afhente din pakke hos agenten, før pakken automatisk returneres til os. Vi opkræver et gebyr på 200 kr for ordrer, der kommer tilbage uafhentede.

Jeg har ikke modtaget nogen besked om min ordre?

Start med at tjekke, at mobilnummeret på ordrebekræftelsen er korrekt. Hvis det er forkert, er det sandsynligvis derfor, du ikke har modtaget en notifikation eller sms-besked.

Leveringen kan også være blevet forsinket af en eller anden grund og ikke ankommet indenfor den angivne tid, men ring gerne til vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din levering.

Jeg har ikke hentet min ordre ud, hvad sker der så?

Efter at en ordre har ligget hos agenten i 7 dage og ikke er afhentet til tiden, returneres den tilbage til vores lager.

Bemærk venligst, at vi opkræver et gebyr på 200 kr for forsendelses- og ekspeditionsomkostninger i forbindelse med håndtering af returneringen i tilfælde af en uafhentet forsendelse. Se vores købsbetingelser

Hvis du ønsker at modtage din ordre igen, bedes du afgive en ny ordre på vores hjemmeside.

Der mangler en vare i min ordre, kan jeg få en ny?

Hvis der mod forventning mangler noget på din levering, får du enten dine penge tilbage eller en ny vare.

Hvis der mangler noget i din ordre, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med det samme.

Jeg har ikke modtaget den/de vare(r), som jeg har bestilt?

Hvis du ikke har modtaget din ordre inden for den tid, vi har lovet, bedes du kontakte vores kundeservice for mere information.

Hvis en/nogle af varerne midlertidigt mangler på vores lager, giver vi dig besked via e-mail.

Hvis du har modtaget din ordre, men der mangler varer i forsendelsen, bedes du kontakte vores kundeservice.

Min ordre blev beskadiget under transporten, hvad skal jeg gøre?

Hvis din pakke er beskadiget, når du henter den, så tjek om skaden også har påvirket indholdet og sørg for, at der ikke mangler noget.

Hvis skaden er væsentlig eller noget er forsvundet - indsend et krav direkte til butikk/agent og kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Leverer I til Åland og Svalbard?

Vi kan desværre ikke levere til Åland.

For levering til Svalbard, bedes du kontakte vores kundeservice. Du kan nå os på +46(0)431-72500 eller info@minfot.dk

Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter jeg har afgivet min ordre?

Nej.

Det er desværre ikke muligt at foretage ændringer i ordren, når den først er registreret hos os, fordi den straks begynder at blive håndteret i vores automatiske systemer.

Kan jeg have en anden leveringsadresse og fakturaadresse?

Ja. Du kan ændre dette ved kassen, inden du gennemfører din bestilling. Udfyld først dine oplysninger med din e-mailadresse og postnummer.

Gå derefter til Faktureringsadresse, og vælg mellem mulighederne "Samme adresse som leveringsadresse" eller "Brug en anden faktureringsadresse".

Hvordan fungerer hjemmelevering?

På nuværende tidspunkt kan vi desværre ikke tilbyde hjemmelevering.

RING OS

Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15

MAIL OS

E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.