Hjælpecenter: Levering

Her finder du alle oplysninger om vores leveringsmuligheder, fragtomkostninger og leveringstider. Vi ved, at hurtig og sikker levering er vigtig for dig som kunde, og derfor samarbejder vi med pålidelige leveringspartnere. På denne side besvarer vi hyppigt stillede spørgsmål om, hvordan din ordre sendes, spores og hvad du kan forvente af leveringstiden.

Om fragt

Hvilke leveringsmetoder kan jeg vælge?

Du kan vælge mellem tre forskellige leveringsmetoder, med PostNord:

• PostNord Service Point (Levering til udleveringssted), levering sker inden 1-2 hverdage til nærmeste udleveringssted.

• PostNord Paketbox (Levering til nærmeste pakkeautomat), levering sker inden 1-2 hverdage med døgnåben afhentningsmulighed. For at åbne lågen til pakkeautomaten bruges PostNord-appen og bekræftes med BankID.

• PostNord Home - Levering til døren. Denne service koster 89 kr ved køb over 599 kr og giver dig mulighed for selv at vælge dag og tid for din levering til døren eller at lade pakken blive sendt videre til en valgt afhentningssted.

Har I gratis fragt?

Vi tilbyder gratis fragt ved køb over 599 kr.

Hvad er fragtomkostningerne?

Ordre, der er under 599 kr., pålægges en fragtomkostning på 49 kr.

Får jeg pengene for hjemmeleveringen tilbage ved retur?

Fragtomkostningerne for "PostNord Home - Levering til døren", som er en tillægsydelse, refunderes ikke ved retur.

Skal jeg betale told eller importafgifter?

Nej. Alle leverancer fra os sendes fra vores lager i Sydsverige.

Som kunde betaler du kun den angivne fragtomkostning, hvis du har handlet for under 599 kr eller har valgt hjemlevering som tillæg.

Til hvilke lande leverer I?

Vi sender til Sverige, Norge, Danmark og Finland.

Svenske og finske kunder handler her på Minfot.se, mens kunder i Norge handler på Myfeet.no og kunder i Danmark handler på Minfot.dk .

Sender I med ekspresfragt?

Nej, vi kan desværre ikke sende med ekspresfragt.

Vi tilbyder levering via PostNord Servicepoint, PostNord Paketbox eller PostNord Home - Levering til døren.

Om levering

Hvor lang tid tager det, før jeg modtager min ordre?

Har vi produkterne på lager, sendes din ordre inden 1-3 hverdage. Ved bestillingsvarer tager det 2-5 hverdage, før vi sender ordren.

Information om leveringstiden for hver vare findes på produktsiden.

Hvordan kan jeg spore min ordre?

Når din ordre forlader vores lager, sender vi en e-mail, som bekræfter, at din ordre er på vej. E-mailen indeholder en klikbar sporingslink, via som du kan følge din levering.

Har du ikke modtaget e-mailen inden for den angivne leveringstid, eller har du andre spørgsmål vedrørende din ordre, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan leveres min ordre?

Alle ordrer leveres med PostNord, i henhold til den leveringsmetode du valgte i kassen, inden du afsluttede din bestilling. I kassen kan du vælge mellem 3 forskellige fragtmetoder.

Ordre med valgt fragtmetode PostNord Service Point leveres til nærmeste udleveringssted inden 1-2 hverdage. Du kan også ændre udleveringssted i PostNord-appen.

Ordre med valgt fragtmetode PostNord Paketbox leveres til nærmeste pakkeshop inden 1-2 hverdage. Du kan selv, via PostNord-appen, vælge hvornår du vil afhente din ordre – døgnet rundt. PostNord-appen er obligatorisk for denne fragtmetode.

Ordre med valgt fragtmetode PostNord Home - Hjemlevering leveres i henhold til dine ønske. Dette sker efter du selv har besvaret den SMS, der sendes til det registrerede mobilnummer, afsender PostNord, efter at ordren er sendt fra vores lager. Denne service koster 89 kr ved køb over 599 kr.

Hvor lang tid har jeg til at afhente min pakke?

Du har 7 dage til at afhente dit pakke hos udleveringsstedet eller pakkeshops, før pakken automatisk returneres til os.

Vi opkræver et gebyr på 200 kr for ordrer, der returneres uafhentede.

Jeg har ikke modtaget nogen besked om min ordre?

Start med at kontrollere, at mobilnummeret er korrekt på ordrebekræftelsen. Hvis det er forkert, er det sandsynligvis grunden til, at du ikke har modtaget nogen besked. Leveringen kan også være blevet forsinket hos PostNord af en eller anden grund og ikke er kommet frem inden for den angivne tid, men ring gerne til vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din levering.

Du kan også bruge PostNords app, hvor du nemt kan spore dine forsendelser. Alle pakker, der er knyttet til dit mobilnummer eller din e-mailadresse, vises automatisk i appen.

Jeg har ikke hentet min ordre ud, hvad sker der så?

Efter at en ordre har ligget hos udleveringsstedet eller i pakkelåsen i 7 dage og ikke er blevet afhentet i tide, sendes den tilbage til vores lager.

Bemærk, at vi ved uafhentede pakker opkræver et gebyr på 200 kr for fragt- og håndteringsomkostninger i forbindelse med returprocessen. Se vores købsbetingelser .

Ønsker du at modtage din ordre igen, beder vi dig venligst afgive en ny ordre på vores hjemmeside.

Der mangler en vare i min ordre, kan jeg få en ny?

Skulle der mangle noget i din levering, får du enten pengene retur, eller vi sender det manglende til dig uden beregning. Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig med det samme.

Jeg har ikke modtaget den/de vare(r), som jeg har bestilt?

Har du ikke modtaget din ordre inden for den afgivne tid, bedes du kontakte vores kundeservice for yderligere oplysninger.

Hvis en eller flere af varerne midlertidigt er udsolgt i vores lager, vil vi kontakte dig via e-mail.

Har du modtaget din ordre, men mangler der varer i forsendelsen, bedes du kontakte vores kundeservice.

Min ordre blev beskadiget under transporten, hvad skal jeg gøre?

Hvis din pakke er beskadiget, når du henter den, skal du kontrollere, om skaden også har påvirket indholdet, og sikre, at intet mangler. Er skaden omfattende eller er noget forsvundet, skal du anmelde skaden direkte til udleveringssted og kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.

Leverer I til Åland og Svalbard?

Vi kan desværre ikke levere til Åland.

For levering til Svalbard, bedes du kontakte vores kundeservice. Du kan nå os på +46 101 887 988 eller info@myfeet.no.

Kan jeg ændre min leveringsadresse, efter jeg har afgivet min ordre?

Nej.

Desværre er det ikke muligt at foretage ændringer på ordren, når den først er registreret hos os, da den straks begynder at blive behandlet i vores automatiske systemer.

Kan jeg have en anden leveringsadresse og fakturaadresse?

Ja.

Dette kan du ændre i kassen, inden du afslutter din bestilling. Først skal du udfylde dine oplysninger med e-mailadresse og postnummer.

Derefter går du til "Fakturaadresse" og vælger mellem "Samme som leveringsadresse" eller "Anvend en anden fakturaadresse".

Hvordan fungerer hjemmelevering?

Når din ordre er på vej til dig, modtager du en link via SMS fra PostNord. Du klikker på linket for at vælge dag og tid for hjemlevering eller, hvis du foretrækker det, vælge at ordren sendes videre til en afhentningssted.

Du vælger fragtmetoden i kassen, når du afslutter din ordre. Den hedder PostNord Home - Hemleverans og koster 89 kr ved køb over 599 kr.

RING OS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

MAIL OS

E-mail: info@minfot.se
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.