Hjælpcenter: Ofte stillede spørgsmål

Her har vi samlet de hyppigst stillede spørsmål fra vores kunder. Uanset om du undrer dig over, hvordan du kontakter os, har brug for hjælp med en returnering, vil vide, hvor din ordre er, eller har oplevet problemer under din bestilling, kan du finde svaret her.

Hvad kan vi hjælpe dig med?

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Du kan kontakte os på telefonnummer 0431-72500, mandag til fredag (ikke på helligdage), mellem kl. 10:00-15:00.

Du kan også sende en e-mail til os på info@minfot.se eller sende en besked/kommentere på vores sociale medier Facebook og Instagram.

Vi besvarer dine spørgsmål normalt via e-mail og sociale medier inden for 24 timer på hverdage, der ikke er helligdage.

Hvor længe kan jeg returnere?

Du har altid 14 dages returret fra modtagelsen af din vare. Varen skal være ubrugt og i originalemballage. Du kan læse mere om vores returpolitik her.

Hvordan returnerer jeg?

Brug altid vores returlabel. I din leverance har du modtaget en selvklæbende returlabel sammen med en pakkseddel, hvor der på bagsiden er et formular til din retur.

Udfyld returformularen med oplysninger om, om det drejer sig om en retur eller ombytning, samt angiv årsagen/årsagerne til retur. Læg formularen i din returpakke. Fastgør returfraktsedlen på ydersiden af pakken.

Aflever derefter pakken hos en PostNord-partner og gem kvitteringen.

Varen skal returneres i uændret stand og i originalemballagen. Husk altid at beskytte emballagen. Brug altid beskyttende emballage og tape aldrig direkte på produktemballagen.

Har I modtaget min retur?

Når vi har godkendt og behandlet din retur, modtager du en returbekræftelse via e-mail med information om, at din retur er behandlet. Du modtager også en e-mail fra Qliro med information om eventuel refusion eller opdaterede betalingsoplysninger for din ordre.

Bemærk, at hvis du har returneret flere varer, kan du i visse tilfælde modtage flere e-mails, én for hver returneret vare.

En returnering kan tage op til 14 dage, fra du afleverer returpakken hos en forhandler til vi har behandlet den.

Kan man aflevere en retur fysisk til jer?

Nej, desværre kan du ikke aflevere din returvarer fysisk til os. Alle returvarer skal sendes til vores lager i Helsingborg, og du skal bruge den returlabel, der medfølger din levering.

Kan jeg annullere min ordre, efter den er afgivet?

Nej, det er ikke muligt at annullere eller ændre en ordre, som vi har modtaget.

Hvis du angrer dit køb, kan du sende ordren retur til os, så snart du har modtaget den. Brug den selvklæbende returlabel, der medfølger din levering, og afkryds "Retur" samt angiv årsagen på returformularen, som du finder på bagsiden af pakken.

Hvorfor blev min ordre annulleret?

Der kan være flere årsager til, at din ordre er blevet afbrudt, og vi anbefaler, at du forsøger at afgive ordren igen og samtidig holder øje med eventuelle fejlmeddelelser.

Hvis problemet vedvarer, bedes du kontakte vores kundeservice, så vil vi hjælpe dig videre.

Hvor er min ordre?

Du kan følge og spore din ordre via sporingslinken i din leveringsbekræftelse. Leveringsbekræftelsen sendes til den e-mailadresse, du angav ved ordren, og mailen sendes ud, når din ordre forlader vores lager. Finder du mailen ikke, så tjek venligst din spam-mappe.

Hvis du ikke kan finde e-mailen i din spam-mappe, eller du slet ikke har modtaget e-mailen, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din ordre.

Hvorfor fik jeg ingen rabatkode?

Har du angivet din e-mailadresse i vores butik for at modtage en rabatkode, men ikke har modtaget den, så start med at tjekke din spam-mappe. Finder du e-mailen ikke der, kontakt venligst vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Vær opmærksom på, at tilbuddet kun gælder nye kunder. Har du allerede modtaget rabatkoden en gang, kan du desværre ikke benytte tilbuddet igen.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Hvis din rabatkode ikke virker, kan der være flere årsager til det: rabatkode gælder måske ikke for det valgte produkt, rabatkode er måske udløbet, rabatkode er måske indtastet forkert, eller rabatkode er måske allerede brugt ved et tidligere køb og gælder kun ved ét køb.

Kontrollér først, at rabatkoden er indtastet korrekt, at gyldighedsperioden er korrekt, at rabatkoden gælder for det/de valgte produkt(er), eller om du har modtaget en fejlmeddelelse i kassen vedr. rabatkoden.

Har du stadig problemer med din rabatkode, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.

Hvordan ved jeg, om et produkt er på lager?

Alle produkter i vores webshop har lagerinformation, som du finder på hvert enkelt produkt. Vi har lagerførerprodukter, som vi sender inden 1-3 hverdage, men også bestillingsvarer, som vi sender inden 2-5 hverdage.

Finder du ikke det produkt eller den størrelse, du leder efter, kan du kontakte vores kundeservice for at få yderligere oplysninger.

Har du brug for information på engelsk?

Har du spørgsmål, bekymringer eller brug for information på engelsk, kan du kontakte vores kundeservice via e-mail eller telefon. Vores kundeservice taler engelsk og kan hjælpe dig.

RING OS

Telefon: 0431-72500
Mandag-fredag kl. 10-13

MAIL OS

E-mail: info@minfot.se
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.