Hjælpcenter: Ofte stillede spørgsmål
Her har vi samlet de hyppigst stillede spørsmål fra vores kunder. Uanset om du undrer dig over, hvordan du kontakter os, har brug for hjælp med en returnering, vil vide, hvor din ordre er, eller har oplevet problemer under din bestilling, kan du finde svaret her.
Hvad kan vi hjælpe dig med?
Hvordan kan jeg kontakte jer?
Du kan kontakte os på telefonnummer +46 43 17 25 00, mandag til fredag (hverdage eksklusiv helligdage), mellem kl. 10.00-15.00.
Du kan også maile os på info@minfot.dk eller sende en besked/kommentar på vores sociale medier Facebook og Instagram.
Vi svarer normalt på dine spørgsmål via e-mail og sociale medier inden for 24 timer på hverdage.
"
Hvor længe kan jeg returnere?
Du har altid 30 dages returret og bytteret fra du modtager din vare.
Produktet skal være i ubrugt og i original emballage. Du kan læse mere om vores returpolitik her.
Hvordan returnerer jeg?
Brug altid vores returseddel. I din levering har du modtaget både en selvklæbende returlabel og en returformular, som du kan bruge til at returnere din ordre. Udfyld returformularen, og læg den i din returpakke. Sæt returlabelen på ydersiden af pakken.
Aflever derefter pakken til en Bring agent og gem afleveringskvitteringen.
Omkostningerne ved returnering er 50 kr og opkræves efterfølgende (I tilfælde af ombytning eller reklamation er returneringen gratis). Varen skal returneres i uændret stand og i original emballage. Husk altid at beskytte emballagen. Brug altid beskyttende emballage og tape aldrig produktemballagen.
Har I modtaget min retur?
Når vi har godkendt og behandlet din returnering, vil du modtage en returbekræftelse sendt til dig via e-mail med information om, at din returnering er blevet behandlet.
Hvis du har valgt "Betal senere med Klarna", vil du også modtage en e-mail fra Klarna med information om en eventuel refusion eller information om opdaterede betalingsoplysninger for din ordre.
En returnering kan tage op til 14 dage, fra du har indsendt returneringen til en agent, til den er behandlet af os.
Kan man aflevere en retur fysisk til jer?
Nej, desværre kan du ikke aflevere din returvarer fysisk til os. Alle returvarer skal sendes til vores lager i Helsingborg, og du skal bruge den returlabel, der medfølger din levering.
Kan jeg annullere min ordre, efter den er afgivet?
Nej, det er ikke muligt at annullere eller foretage ændringer i en ordre, der er modtaget af os.
Hvis du angrer dit køb, kan du sende ordren retur til os, så snart du har modtaget den. Brug den selvklæbende returlabel, der medfølger din levering og angiv årsagen på returformularen, for returnering eller ombytning .
Hvorfor blev min ordre annulleret?
Der kan være flere årsager til, at din ordre er blevet annulleret. Vi anbefaler, at du prøver at afgive ordren igen og samtidig er opmærksom på eventuelle fejlmeddelelser.
Hvis problemet fortsætter, er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig videre.
Hvor er min ordre?
Du kan følge og spore din ordre via sporingslinket i leveringsbekræftelsen.
Leveringsbekræftelsen sendes til den e-mailadresse, du indtastede, da du afgav din bestilling, og e-mailen sendes ud, når din bestilling forlader vores lager. Hvis du ikke kan finde e-mailen, så tjek venligst din spam/uønsket post.
Hvis du ikke kan finde e-mailen i din papirkurv, eller slet ikke har modtaget e-mailen, bedes du kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig med at spore din ordre.
Hvorfor fik jeg ingen rabatkode?
Hvis du har indtastet din e-mailadresse i vores butik for at modtage en rabatkode, men ikke har modtaget den, så start med at tjekke spam/uønsket post.
Finder du ikke mailen der, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Husk at tilbuddet kun gælder for nye kunder, har du allerede fået rabatkoden én gang, kan du desværre ikke bruge tilbuddet igen.
Hvorfor virker min rabatkode ikke?
Hvis din rabatkode ikke virker, kan der være forskellige årsager til dette: at rabatkoden ikke gælder for det valgte produkt, at rabatkodens gyldighedsperiode er udløbet, at rabatkoden ikke er indtastet korrekt eller at rabatkoden er brugt ved et tidligere køb og er kun gyldig ved ét køb.
Tjek først om rabatkoden er indtastet korrekt, at gyldighedsperioden er korrekt, at rabatkoden gælder for det/de valgte produkt eller om du har modtaget en fejlmeddelelse ved kassen vedrørende rabatkoden.
Hvis du stadig har problemer med din rabatkode, så kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig.
Hvordan ved jeg, om et produkt er på lager?
Alle produkter i vores butik har lagerinformation, som du kan finde på hvert enkelt produkt.
Vi har lagervarer, som vi sender inden for 1-3 hverdage, men også specialfremstillede varer, som vi sender inden for 2-5 hverdage.
Hvis du ikke kan finde den vare eller størrelse, du ønsker, kan du kontakte vores kundeservice for at få mere information.
Do you need information in English?
If you have any questions, concerns or need any information in English you can contact our customer service via email or phone. Our customer service speak English and will be able to help you.
RING OS
Telefon: +46(0)431-72500
Mandag-fredag kl. 10-15
MAIL OS
E-mail: info@minfot.dk
Vi svarer inden for 24 timer på hverdage.